Formula Legends : Iconic Tracks
Drie landen. Decennia aan autosportgeschiedenis. Ontelbare legendarische rondes. Breid je Formula Legends-ervaring uit met het Iconic Tracks Pack. Beheers Oostenrijk in drie tijdperken — Vintage, Classic en Modern. Neem het op tegen Maleisië in de Classic-versie en test je vaardigheden op Bahrein, beschikbaar in zowel Classic als Modern varianten. Elke baan is zorgvuldig nagebouwd om het ritme, de uitdaging en de sfeer van zijn tijdperk vast te leggen. Belangrijkste kenmerken - 3 legendarische circuits, verspreid over meerdere tijdperken: - Oostenrijk – Vintage, Classic, Modern - Maleisië – Classic, Modern - Bahrein – Modern - Tijdperk-accurate presentatie: Beleef de evolutie van de autosport, van historische wagens tot moderne precisie. - Nieuwe carrièremissies: Test je vaardigheden over decennia van autosportgeschiedenis. - Time Trials & Leaderboards: Strijd tegen de wereldwijde community voor de snelste rondetijden. - Volledig geïntegreerd: Carrière- en Quick Race-modi — geschiedenis beloont meesterschap. Precisie, moed en snelheid zullen je nalatenschap bepalen.