Five Nights at Freddy's: Help Wanted 2
'Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2' is het vervolg op de angstaanjagende VR-ervaring die de iconische horrorfranchise nieuw leven inblies. Als gloednieuwe werknemer van Fazbear moet je bewijzen dat je kunt uitblinken in alles wat bij het onderhoud en beheer van een pizzeria komt kijken. Ga backstage als VIP om Roxanne Wolf en de S.T.A.F.F. Bots te helpen zich voor te bereiden op hun voorstellingen in de Pizzaplex Salon! Ontdek de Fazcade en geniet van klassieke games als Bonk-a-Bon en Fazerblast! Ga jij de eerste plaats op het scorebord halen? Zorg dat alles goed verloopt achter de schermen in het Alleen voor personeel-gedeelte van de pizzeria. Geef eerste hulp aan patiënten die zich niet helemaal zichzelf voelen en help de animatronics om routine diagnostiek en onderhoud uit te voeren. Onze voedselbereidingscursussen helpen je ervoor te zorgen dat al het voedsel dat in de Pizzaplex gemaakt wordt voldoet aan de nationaal vereiste waarde. Ervaar alle genoegens van snelle voedselservice en maak je klaar om hongerige robots te eten te geven! Ga naar de kaartverkoop om onze e-ticketattracties uit te testen, zoals 'Captain Foxy's Cowboy Adventure', een luchtig boomstamritje waarbij je door het oude westen drijft als revolverheld op zoek naar buit! Kom je nog angst tekort? Duik dan de wereld van onze zusteronderneming in! Deze speciale minigames zijn VR-versies van klassiekers uit 'Five Nights at Freddy’s: Sister Location'. Ervaar de favorieten van fans op een manier die zowel leuk als doodeng is! Waar wacht je nog op?! 'Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2' staat nu open voor sollicitanten voor alle functies, en je kunt meteen beginnen.