FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster
FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster brengt de tijdloze klassiekers tot leven voor de huidige generatie fans, zowel de oude als de nieuwe. FINAL FANTASY X vertelt het verhaal van Tidus, een beroemde blitzball-speler, die samen met Yuna, een jonge en bloedmooie Summoner, op pad gaat om de wereld van Spira te redden van een eindeloze cyclus van vernietiging die door het onmetelijke kwaad Sin veroorzaakt wordt. FINAL FANTASY X-2 keert twee jaar na het begin van de Eternal Calm terug naar de wereld van Spira. Nadat ze een mysterieuze maar bekende afbeelding in een bol gezien heeft, wordt Yuna een Sphere Hunter en samen met haar metgezellen Rikku en Paine begint ze aan haar reis over de wereld om antwoorden op het mysterie te vinden. Stort je in de wereld van Spira en geniet van in totaal meer dan 100 uur gameplay in de twee klassieke titels. Kenmerken: Verbeterde HD-graphics -Helden, schurken, monsters, omgevingen en tussenscènes zijn nu in HD zodat je met verbazingwekkende graphics kunt genieten van deze klassieke spellen. Klassieke of Nieuwe Audio: de keuze is aan jou -Pas je gameplay aan en wissel tussen de nieuw bewerkte muziek of de klassieke audio uit de originele spellen. Meer dan 100 uur aan gameplay -Maak opnieuw alle gevechten en emotionele momenten mee met in totaal meer dan 100 uur gameplay.