FINAL FANTASY XIII-2
Zie gamehandleiding' te selecteren. Het epische verhaal van het wereldwijde succes FINAL FANTASY XIII uit 2010 gaat door in FINAL FANTASY XIII-2. Verken een uitgestrekte wereld vol nieuwe en bekende gezichten en met een indrukwekkend en strategisch gevechtssysteem.In deze saga zal de toekomst voorgoed veranderen...