Fast Gear
Fast Gear is een intense 3D-racegame met singleplayer-uitdagingen. Spring in een garage vol high-performance voertuigen, beheers realistische rij-physics en race over diverse dynamische circuits in steden, bergen en over snelwegen. Fast Gear biedt de ultieme race-ervaring. Belangrijkste kenmerken: - Singleplayer – Speel solo in de carrière-, knock-outmodus en meer. - Breed scala aan auto's – Ontgrendel en bestuur verschillende auto's. - Diverse raceomgevingen – Race op circuits in de stad, de woestijn, het bos en nog veel meer. - Uitdagende AI-tegenstanders – Neem het op tegen slimme, adaptieve AI-racers. "Race de wereld rond. Heers over de weg."