Farmer's Dynasty
DE PERFECTE COMBINATIE VAN EEN BOERDERIJ- EN LEVENSSIMULATIE Meer dan zomaar een simulatie: in Farmer's Dynasty moet je een boerderij opbouwen en je erfgoed ontwikkelen, een familie beginnen, je relaties onderhouden en, natuurlijk, zorgen dat je gewassen floreren. DE BOER EN ZIJN MACHINES Tientallen authentieke landbouw machines die je kunt gebruiken om je land te cultiveren en je oogst te optimaliseren. KIES GEWASSEN EN VEE Word een ervaren boer, breid je boerderij uit en investeer in nieuw land voor een grotere en meer diverse oogst. MAAK NIEUWE VRIENDEN Voltooi missies en je buren zullen je dankbaar zijn. Misschien trouw je zelfs wel met een van hen? BEHEER JE BUDGET EN JE BRONNEN Wees betrokken bij de lokale economie waarin wat jij verkoopt of inkoopt invloed heeft op de marktprijzen.