Farm Pets Bundle
De aanvulling Farm bevat: - 11 nieuwe verhaalopdrachten! - 11 nieuwe eigendommen in een unieke omgeving! - 5 grondstukken klaar om ontwikkeld te worden! - 9 nieuwe vaardigheden, waaronder de mogelijkheid om je huis uit te breiden! - Meer dan 1.850 nieuwe voorwerpen die zijn geïnspireerd op het plattelandsleven! - Koeien, schapen, kippen en andere boerderijdieren! - Nieuwe gewassen die je verzorging nodig hebben! Pets DLC bevat: - 13 populaire honden- en kattenrassen beschikbaar voor adoptie! - Andere huisdieren zoals konijnen, schildpadden, papegaaien en hamsters. - Meer dan 800 nieuwe unieke items. - 11 nieuwe ranch-thema eigendommen.