Far Cry Classic
Far Cry Classic is de ultieme consoleversie van de allereerste Far Cry-game die je weer terugbrengt naar het allereerste begin. Het lijkt weer een prachtige dag in dit tropische paradijs... Maar schijn bedriegt. Kruip in de huid van huurjachtkapitein Jack Carver die wordt opgejaagd door een groep meedogenloze huurmoordenaars en beleef een FPS avontuur waarin de natuur zich tegen je keert. Ga je voor de beste wapens, speel je strategisch, of sluip je het eiland over? Ontdek de uitgestrekte omgeving en vecht voor je leven tegen gevaarlijke tactische vijanden. Met ongelooflijk realistische begroeiing, een real-time dagritme, bestuurbare transportmiddelen voor onder water, op het land en in de lucht, en nog veel meer...