Explosive Jake
Help het kleine skelet om zich met explosies een weg te banen uit de donkere kerker zonder zelf te ontploffen. Explosive Jake: een klassiek arcadespel. Niet alleen mensen zijn bang van duistere ondergrondse kerkers. Onze held - een klein skelet met een ongezonde drang naar explosies - probeert te ontsnappen uit gevaarlijke kasteelkerkers. Help hem om vijanden te vermijden en al knallend uit de kerker weg te komen. Wat mag je verwachten? 40 levels met ... - Dynamiet - Explosies - Gemene ridders - Schattige skeletten - Charmante ratten - Dodelijke vallen - En nog meer dynamiet en explosies!