Exo One
Een vreemd signaal… Een buitenaards ruimteschip… Een interplanetaire, zwaartekracht-trotserende reis door ruimte en tijd. EEN VREEMD SIGNAAL Op de herdenkingsdag van het Jupiter-ongeluk wordt met een buitenaards signaal de blauwdrukken voor een buitenaards ruimteschip verstuurd, dat vervolgens gebouwd wordt door de mensheid, genaamd Exo One. EEN BUITENAARDS RUIMTESCHIP Leer een echt buitenaards bewegingssyteem onder de knie te krijgen en schiet door geheimzinnige en verlaten buitenaardse landschappen op manieren die je nog nooit eerder hebt ervaren. Gebruik zwaartekracht en momentum om daverende snelheden en opwindende hoogten te bereiken. EEN INTERPLANETAIRE REIS Zweef op termiek naar kokende wolkenmassa's, vlieg langs heuvels naar beneden, en lanceer jezelf van bergtoppen, allemaal terwijl je voort blijft bewegen naar de blauwe lichtstraal aan de horizon. Mooie, sfeervolle graphics smelten samen met geluidseffecten die niet van deze wereld zijn en de hypnotiserende klanken van een elektrische gitaar. Beman je ruimteschip op de eerste reis die de mensheid maakt voorbij het zonnestelsel, en ga op een interplanetaire reis door ruimte en tijd.