Exo-Calibre
Ga de lucht in als een team van schattige piloten en vecht voor vrede in verticaal scrollende bullet hell-stijl! Maak kennis met de Ex-Calibre Knights: elitepiloten in geavanceerde exo-mechs, die overal ter wereld vechten voor vrede, gerechtigheid en hoop! Exo-Tech zet zich in voor de ontwikkeling van geavanceerde wapens en verdedigingstechnologie om de mensheid te helpen. Maar wanneer AI-drones op hol slaan en de bevolking aanvallen, is het aan jou om de Ex-Calibre Knights te leiden en orde te herstellen – met alle mogelijke middelen! Kies uit drie vrouwelijke piloten, elk met hun eigen aanvalsstijl en melee-wapens, en stort je in intense verticaal scrollende shoot 'em up-acties tegen hordes vijandige machines. Versla schermvullende eindbazen en jaag op high scores, met bonussen voor het behouden van veel HP en geen levens te verliezen. Strijd om de hoogste plek in de ranglijsten voor elk van de 4 unieke spelmodi!