Escape from Life Inc
Je had geen poten ... dus kreeg je er van ons! “Escape from Life Inc” is een spitsvondig puzzelplatformspel met een verhaal waarin je afwisselend een van de drie dieren bent: een wandelende vis, een arrogante arend en een stotterend rendier. Tijdens je avontuur moet je puzzels oplossen, platformen doorkruisen, verkennen en nog veel meer. Help deze drie onwaarschijnlijke vrienden ontsnappen uit het buitenaardse lab samen met allerlei gekke personages! Kenmerken: - Speel in de huid van drie dieren met unieke persoonlijkheden en vaardigheden - Ontdek een gek en grappig verhaal met hier en daar een duistere wending ... - Maak kennis met een charmante cast van sprekende dieren - Beleef vijf verschillende hoofdstukken met telkens een intense gameplay - Amuseer je met allerlei leuke puzzels en platformmechanismen - Spring op de buik van een dik varken (maak je geen zorgen, ze vinden het oké) Ik ben een solo-ontwikkelaar van 15 jaar oud uit Zweden en ik werk al sinds ongeveer anderhalf jaar aan dit project dat een echte passie is voor mij. Het is een erg persoonlijk spel waarin zowat elk klein detail een verhaal heeft. Ik hoop dat je evenveel plezier beleeft bij het spelen als ik bij het ontwikkelen :)