Endling - Extinction is Forever
Lukt het een moedervos om haar kleine welpen in leven te houden? Ervaar een wereld verwoest door de mensheid door de ogen van de laatste vos op aarde in dit milieubewuste avontuur. Ontdek de vernietigende kracht van het menselijk ras, aangezien het de meest kostbare en waardevolle hulpbronnen van de natuurlijke omgeving dag na dag corrumpeert, vervuilt en exploiteert. Verken verschillende zijwaarts scrollende 3D-gebieden en verdedig je kleine pluizenbollen, voer ze, kijk hoe ze opgroeien, merk hun unieke persoonlijkheden en angsten op, en help ze vooral te overleven. Gebruik de dekking van de nacht om je kleintjes stiekem naar een veiligere plek te leiden. Breng de dag door met rusten in een geïmproviseerde schuilplaats en plan je volgende stap zorgvuldig, want het kan de laatste zijn voor jou en je welpen.