EMOTIONLESS : The Last Ticket
EMOTIONLESS: The Last Ticket is een first-person psychologische horror-reis waarin geheugen en de werkelijkheid scheuren. Als James Anderson keer je terug naar de vervallen restanten van het pretpark dat je vader bouwde, voordat hij erin verdween. Surreële verkenningstocht: navigeer door een wereld geïnspireerd door liminale ruimtes en kosmische horror. In dit pretpark is de architectuur net zo instabiel als je geest. Pure psychologische horror: beleef een griezelig verhaal vol sfeer en ontdekkingen. Geen gevechten. Geen afleidingen. Alleen de groeiende angst voor wat er achter de volgende hoek schuilgaat. Nachtmerries die de realiteit verbuigen: vertrouw niet alleen op je kaart. Paden worden verwrongen, gangen verschuiven en wegen leiden naar plekken die niet zouden moeten bestaan. Verdwaal, vind je weg en verdwaal weer helemaal opnieuw. De attracties doen het nog: stap aan boord van unieke attracties die zijn ontworpen door een verdwenen man. Ze bieden je een uniek perspectief op het park, als je dapper genoeg bent om te blijven zitten. Sfeervolle puzzels: gebruik de vervallen apparaten van het park via tastbare puzzels in de omgeving. Van zware, ijzeren hendels tot verroeste ventielen, elke interactie is verweven met de wereld om jouw reis te ondersteunen, zonder de spanning te verbreken. Niet alles wat je ziet is echt. Niet iedereen die je ontmoet is in leven. En sommige dingen horen gewoon niet in deze wereld thuis.