Elex
Elex is een enorme open-world RPG vol vrijheid en keuzes, van de bekroonde makers van de Gothic-serie, die zich afspeelt in een nieuw post-apocalyptisch science-fantasy-universum. Kenmerken: Keuzevrijheid: Help, verraad of vermoord wie je wilt en kijk hoe dit het verloop van het verhaal beïnvloedt. Bewegingsvrijheid: Gebruik je jetpack om vanuit de lucht aan te vallen, verborgen plekken te bereiken of van onvoorstelbare hoogtes te springen en toch veilig te landen. Ontwikkelingsvrijheid: In Elex ben je niet beperkt tot een bepaalde klasse of held, je kunt worden wat je maar wilt. Verkenningsvrijheid: De wereld ligt vanaf het allereerste begin aan je voeten, en er zijn geen barrières of laadschermen. Wapenvrijheid: Elex bevat de grootste variatie aan wapens van alle RPG's tot nu toe. Van zwaarden, bogen en hamers tot jachtgeweren, granaatwerpers en zelfs vlammenwerpers, er is voor iedereen een wapenstijl. En natuurlijk is er ook nog magie.