Electronic Super Joy
Electronic Super Joy is een uitdagend platformspel met een ijzersterke soundtrack van EDM superster, EnV! Ren, spring, vlieg en sla je een weg door de meer dan 50 unieke levels, voorzien van een laag zwaartepunt, een roterende wereld, gigantische monsters en zwermen raketaanvallen! De Evil Groove-Wizard regeert de wereld met een ijzeren vuist. Kun jij de Groove-Wizard verslaan en zijn Tirannie beëindigen? Ben je een held of een geit? Ook inbegrepen zijn 2 Bonus levels, 5 exclusieve Xbox levels en de Micro-Hell DLC uitbreiding! Oeh la la!