Drill Core
Welkom bij Drill Core, waar bedrijfshebzucht en strategische planeetontginning elkaar de hand schudden! Overdag geef je leiding aan een elitegroep mijnwerkers, chauffeurs en bewakers die zich een weg banen door vijandige buitenaardse werelden. Je bouwt geavanceerde faciliteiten, verbetert dodelijk geschut en bereid je voor op meedogenloze nachtelijke aanvallen van buitenaardse levensvormen. Zet jij vol in op maximale efficiëntie, koste wat kost? Of speel je op veilig en vecht je om te overleven? Drill Core is een strategische roguelike die je besluitvaardigheid tot het uiterste op de proef stelt. Iedere ronde is een nieuwe uitdaging waarbij je: - Materialen beheert op procedureel gegenereerde kaarten; geen twee expedities zijn ooit precies hetzelfde. - Drie uiteenlopende biomen (grotten, bevroren werelden en oerwouden) verkent, elk met eigen vijanden, blokken en bazen. - Het bevel voert over een van drie unieke platforms: - - Mensen – flexibel, goed uitgerust en bewapend met betrouwbare machinegeweren; - - Dwergen – robuuste explosievenspecialisten die zich op bruut efficiënte wijze een weg knallen door zowel rotsen als vijanden; - - Zwerniden – wezens onder leiding van een meedogenloze koningin die eindeloos werkers produceert die alles op hun pad verzwelgen. - Een breed aanbod aan contracten aanneemt. Boor je een weg naar de kern van de planeet, verscheep enorme ladingen materialen naar je bedrijfskeizers of test hun nieuwste experimentele machines uit.