Dreamland Farm
Je oma heeft je alles geleerd over landbouw en foerageren - van het verzorgen van gewassen tot weten welke bessen en paddenstoelen eetbaar zijn. Jouw tijd is gekomen om haar opvolger te worden! EEN NIEUWE START Je bent uit de grote stad gekomen om de boerderij van je oma over te nemen - een behoorlijk dappere zet voor een stadsmens! Het is maar goed dat deze plek alles heeft wat je nodig hebt. Met een paar goede gereedschappen op zak kun je beginnen om het je eigen te maken. Plant gewassen, zorg voor schattige dieren en vergeet niet om deze uitgestrekte groene vlakte te verkennen. Zorg goed voor jezelf tijdens dit alles, want je energie heeft zijn grenzen! JE BENT NIET ALLEEN Er is een klein en vredig stadje in de buurt van de boerderij waar je veel hardwerkende mensen vindt - zoals de plaatselijke kok, smid en de burgemeester. Door hen te leren kennen en hen te helpen kun je je dromenwereld beetje bij beetje uitbreiden. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze je zullen helpen met het upgraden van je gereedschap via blauwdrukken... voor een gunst of twee. Ben jij er klaar voor om de geheimen van Dreamland Farm te ontdekken en er verliefd op te worden, net als je oma?