DOLLMAKER
Je wordt wakker in een enorme, met schaduwen overspoelde kamer vol met vergeten speelgoed. Tegenover je aan een kleine houten tafel zit de Dollmaker – een mysterieuze, aan elkaar genaaide pop die een oog mist. Zij is je tegenstander en jij bent uitgekozen om haar macabere spel te spelen. Om te overleven moet je je vaardigheden als meesterbouwer bewijzen. Analyseer de griezelige foto's die ze je laat zien en race tegen de klok om ze perfect na te maken. Uit de la met afgedankte onderdelen moet je de juiste ogen, hoeden, kleding en accessoires selecteren om het gevraagde speelgoed in elkaar te zetten. Maar dit gaat niet alleen om het maken van poppen. Je speelt om een ontbrekend deel van jezelf terug te vinden. Terwijl de knopogen van je tegenstander je nauwlettend in de gaten houden, moet je je concentratie en precisie tonen. Eén verkeerd onderdeel of één seconde te laat, en je blijft misschien voor altijd in het donker.