despelote
Despelote is een voetbalgame over mensen. Beleef de straten en parken van Quito door de ogen en oren van de achtjarige Julián. Dribbel, pass en schiet je voetbal door de stad heen, en zie wat er gebeurt als je hem naar iemand toe trapt. Voel hoe de stad verandert nu Ecuador meer kans maakt dan ooit om zich te kwalificeren voor het wereldkampioenschap.