Deer & Boy
Een warme, poëtische reis om de wonderen van het leven te herontdekken. Een animatiefilm die je zelf kunt spelen! Een van huis weggelopen jongen komt een kwetsbaar jong hertje tegen. Ervaar hun stille band aan de hand van prachtige visuals en muziek in dit poëtische filmische avontuur dat je hart niet onberoerd laat. Een origineel avontuur dat steeds verder evolueert Je reisgenoot groeit van een kwetsbaar jong hertje tot een majestueus groot hert, wat verandert hoe jullie samen spelen. Bescherm in het begin je kwetsbare vriend en ga daarna als gelijken aan de slag terwijl jullie je vaardigheden steeds verder ontwikkelen. Een verhaal voor iedereen Jonge spelers zien een prachtige vriendschap tussen een jongen en zijn hert. Volwassen spelers kunnen diepere thema's over troost en het vinden van kracht door vriendschap ontdekken. Iedereen vindt zijn eigen betekenis in deze diepzinnige ervaring. Deer & Boy bestaat uit verschillende betekenisvolle lagen, je kan het dus perfect alleen spelen of delen met het hele gezin.