Death Squared
Heeft iemand deze beschrijvingen echt gelezen? Sommige doen? En er is iemand die dit momenteel leest? Nou, in dat geval: Death Squared is een coöperatiev puzzelspel voor 1, 2 of 4 spelers, best genoten met vrienden die niet bang zijn voor een beetje ruzie voor het grotere goed. Bewijs je teamwork skills in Death Squared in die je puzzels samen op losst of sterft bij het proberen! Elke speler heeft om een robot die hij begeleid naar een gekleurde doel, maar kijk uit voor de dodelijke valstrikken en gevaren. Teams zullen nauwkeurige observatie en communicatie skills vereisen om elkaar levend te houden en samen een oplossing vinden. Voltooi van de hoofd- campagne in de single player of met twee spelers, of neem een groep van vier spelers in de Party Mode voor de ultieme proef van teamwork! Voor degenen die niet genoeg kunnen krijgen ga dan naar de 'Vault' voor extra experimenten voor de dapperen.