Death Park 2: 4k Remaster
Begin je avontuur in een van de beste enge en griezelige horrorspellen! In de horrorgame bevind je je in een griezelige stad vol geheimen, monsters en avontuur. Onderneem actie en red je zus van de clown, ontdek het mysterie van Death Park en de oorsprong van de enge clown! Ben je klaar om je nachtmerries en de verschillende monsters die Farland hebben overspoeld te bestrijden? Kun je alle puzzels oplossen die je te wachten staan ​​in dit horrorverhaal? Je moet 8 enorme locaties bezoeken, waaronder straten, een ziekenhuis, een begraafplaats, een riool en een militaire basis. Je kunt je verplaatsen tussen de echte wereld en de wereld van de slaap om raadsels op te lossen en te vechten tegen een enge clown en verschillende monsters. We hebben speciale aandacht besteed aan puzzels, nu ze twee moeilijkheidsgraden hebben. Ook de puzzels zelf veranderen met elk avontuur! Probeer het spel te voltooien met uitdagende puzzels! Slechts een paar spelers kunnen dit. Er zijn veel eindes in onze shooter, en je overleving en de afloop van het verhaal hangen af ​​van je beslissingen en acties. Kun jij alle eindes van de thriller ontsluiten? Geniet van de horror, vriend!