DayD: Tower Rush
Creëer de toekomst! Je struikelde over de geschiedenis, of om precies te zijn: je viel regelrecht in het verleden. Het ligt nu allemaal in jouw handen in deze compromisloze strijd om het voortbestaan ​​van de soort! Ontdek wie sterker is: de technologie van de toekomst, of brute kracht. Leer de kracht van de wetenschap! Maak kennis met de helden van een nieuw Tower Defense-strategiespel: de professor en zijn robotassistent. Ze zijn een beetje verdwaald in hun tijdmachine, maar zelfs hele hordes dinosaurussen kunnen hen niet tegenhouden om terug te keren naar hun tijd! Een unieke wereld van 40 niveaus. Originele tegenstanders, angstaanjagende bazen en zeldzame fossielen. Uitstekende spelbalans. Je drukt je stempel op de geschiedenis! De technologieën van de toekomst tegen gefossiliseerde soorten! Vecht tegen duizenden vijanden! Angstaanjagende wapens en unieke tegenstanders! Uitstekende spelbalans! Toon uw dominantie!