Dark Steel Legends
Breek los. Vecht voor glorie. Een legende worden. Wanneer ambities botsing en bestemmingen in bloed zijn geschreven, heeft Combat Mastery zijn prijs. Dat is de reden waarom huurlingen - sellywords - kudde naar de stad Ravenfell, op zoek naar fortuin en roem. Betreed de wereld van Fight Legends, een snelle, actievolle middeleeuwse gevechtsspel waarbij je vaardigheden en strategie je lot zullen bepalen. Stel horden van uitdagers aan, scheppen uw vaardigheden aan en jagen wereldwijd op zoek naar vijanden in epische duels-terwijl u geniet van de gameplay van consolekwaliteit met intuïtieve touchscreen-bedieningselementen. UW LOT, UW LEGENDE Kies je pad: word een ridder, krijger of moordenaar - elke klasse met zijn eigen unieke vaardigheden, wapens en strategieën. Master Combat Techniques: Crush uw vijanden in brute arena's met precisie en kracht. Ontketende combo's ontketenen: met gemakkelijk te leren, op aanraak gebaseerde bedieningselementen, dodelijke combo's en speciale aanvallen aftrekken. Of u nu de voorkeur geeft aan strategie of een totale aanval, u hebt de controle over elke beweging. VECHT VOOR TRIOMF, VECHT OM TE WINNEN Verzamel en upgrade legendarische en runische uitrusting: honderden wapens en pantser - zwaarden, bijlen, dolken en meer - elk met zijn eigen gevoel, statistieken en vaardigheden. Meltdown ongewenste versnelling: krijg donker staal om je favoriete wapens op te schakelen naar de legendarische status. Forge Your Hero: Pas uw uiterlijk aan met uitrusting, kleuren, baarden, kapsels en littekens. Elk apparaat vertelt het verhaal van je overwinningen - maak je unieke legende. DOMPEL JEZELF ONDER IN EEN WERELD VAN ACTIE Verbluffende 3D-afbeeldingen en natuurkunde: ervaar de sensatie van middeleeuwse gevechten met high-definition visuals en realistische fysica. Elke staking, Parry en Finishing Move is een echte vaardigheidstest.