Dark Mystery : Remastered
Dark Mystery is een Puzzled Platformer-game waarin de speler met verschillende soorten moeilijkheden wordt geconfronteerd om zijn ware liefde te vinden. Deze game is gebaseerd op ware liefde tussen Furry (speler) en haar koningin die verloren is gegaan in de donkere wereld. Deze game is leuk om te maken, vol uitdagende brainstormsessies met 35 spannende levels. Functies - Verbazingwekkende brainstormpuzzels in het spel. -35 verschillende strategische niveaus. -Ondersteuning voor multiplayer voor 2 spelers op één scherm. -De opwinding van de speler neemt toe naarmate de moeilijkheidsgraad na elk niveau toeneemt. -Intuïtieve bediening en eenvoudige gebruikersinterface. Bereid je voor op een avontuurlijke reis die voor je ligt…..