Cyberpunk 2077- en Phantom Liberty-bundle
De complete Cyberpunk 2077-ervaring! Begin je reis naar de top van Night City als V, een cyberhuurling, en bouw je legende op met elke missie die de stad te bieden heeft. De bundle bevat: Cyberpunk 2077, een action-adventure-RPG in een open wereld in de dodelijkste stad van de duistere toekomst. Bouw met de al lang overleden rockerboy Johnny Silverhand — gespeeld door Keanu Reeves — aan je zijde aan je legende terwijl je de geheimen van een krachtig cybernetisch implantaat verkent.. Phantom Liberty, de complete spionagethriller-uitbreiding voor Cyberpunk 2077. Duik diep in de schimmige wereld van spionage en stort je in een politieke strijd met verreikende gevolgen. Ontrafel samen met sleeperagent Solomon Reed een web van verbrijzelde loyaliteiten en doe alles wat nodig is om te overleven in het door milities geregeerde district Dogtown.