CROSSBOW: Bloodnight
Van de ontwikkelaars van POSTAL: Brain Damaged en ELDERBORN komt CROSSBOW: Bloodnight, een snel singleplayer FPS arcadespel met klassieke horrorvibes. Beheers de occulte krachten van je automatische kruisboog en vecht voor elke seconde van overleving tegen een meedogenloze demonische horde! Spelfuncties: - Occulte kruisboog met verschillende schietmodi, verder versterkt door de afgetapte geesten van je prooi. - Vloeiende, vaardigheidsbelonende bewegingsmechanieken met dashes, sprongen en bunny hops. - Verwoestende speciale aanval die tijd nodig heeft om op te laden en het beste kan worden gebruikt in strategische momenten. - Instant respawn-knop en snelle respawn na de dood, zodat je ondergedompeld blijft in het spel. - Zes vijandtypes in twee varianten, eindeloos overstromend de duistere binnenplaats van de oude, ontwijde abdij die de arena van je strijd wordt. - Wereldwijd leaderboard-systeem zodat je kunt concurreren tegen vrienden en vreemden. Het Kruisboog Genootschap, een oude orde van jagers gezworen om het evenwicht tussen de krachten van hemel en hel te bewaken, heeft alle kansen getrotseerd. In het jaar 1666, terwijl vuur en pest Londen teisteren, staat het Genootschap voor zijn grootste uitdaging tot nu toe. Het is de Oude Horror van de Anderzijde die zijn weg naar onze realiteit baant. In zijn kielzog ontstaan legioenen van nachtmerrieachtige wezens in de duisternis. De Bloodnight is aangebroken, laat de jacht beginnen!