Cricket 26 - The Official Game of the Ashes
Met de geheel nieuwe Management Career, een groter en beter Pro Team, een uitgebreide Ashes-modus en meer controle op en buiten het veld dankzij verbeterde gameplay en diepgaande strategieën is Cricket 26 de ultieme confrontatie. Elke beslissing telt! In de geheel nieuwe Management Career neem je het heft in handen: leid een team naar de top of, nog moeilijker, houd ze daar! Scout, rekruteer en ontwikkel spelers, stel de beste opstelling samen en ontwikkel wedstrijdstrategieën. Speel cricket op jouw manier en leid je team naar glorie, thuis of op het wereldtoneel. Stap in de Ashes. Beleef elk moment! De grootste rivaliteit in cricket is terug, groter dan ooit, met een uitgebreide Ashes-modus. Neem de volledige controle over Australië of Engeland – met teamnet-sessies, persconferenties en meer voor een diepere Ashes-ervaring dan ooit. Verzamel. Stel samen. Domineer! Pro Team is terug. Meer kaarten, meer modi, meer uitdagingen. Stel je ultieme Pro Team-ploeg samen en ga de strijd aan in de nieuwe Centurion-multiplayer-modus. Bouw je verzameling op met wekelijkse pack drops of het veilinghuis om de spelers te bemachtigen die cruciaal zijn voor je succes. Creëer. Deel. Speel! Laat je creativiteit de vrije loop in de Academy. Creëer en deel stadions, spelers, bats en volledige teams, of speel en download content van de Cricket 26-community. Beheers elke bal. Beheers elke wedstrijd! Stap naar een geheel nieuw niveau van controle met verbeterde gameplay-mechanica, doorbreek de gaten voor snelle singles, breng je aanval en verdediging in evenwicht - stel strategieën op om run rates te beperken of wickets te nemen, scoor snel runs of spaar energie in een veeleisende testwedstrijd.