Cricket 24
Cricket 24 is het resultaat van tien jaar lange gameontwikkeling en bevat teams van overal ter wereld. Spelers kunnen het opnemen tegen de grootste cricketlanden, waaronder Australië en Engeland in de officiële Ashes, West-Indië, Nieuw-Zeeland, Ierland en meer, en nu ook voor het eerst tegen professionele Indian T20-teams – en dat allemaal in ruim 50 gedetailleerde officiële stadions. Cricket 24 is de compleetste gamesimulatie van cricket tot nu toe. Cricket 24: De meest realistische cricketgame ooit! - The Ashes: Cricket 24 bevat het grootste toernooi uit de cricketsport: The Ashes. Gedetailleerde tussenfilmpjes dompelen de speler onder alle actie van The Ashes-tour. Ervaar hoe het is om deel uit te maken van een team met persconferenties en gezamenlijke trainingssessies. Dankzij het unieke commentaar ga je helemaal op in The Ashes. Ervaar The Ashes als één speler, of als Australië of Engeland. - Officiële licenties: ruim 300 spelers met fotogrammetrie. De grootste cricketlanden, waaronder Australië, Engeland, West-Indië, Nieuw-Zeeland, Ierland en meer. De grootste toernooien ter wereld, waaronder The Ashes, de KFC BBL en Weber WBBL, The Hundred, de Caribbean Premier League, plus een aantal professionele Indian T20-teams, die plaatsvinden in meer dan 50 zeer gedetailleerde officiële stadions. - Carrièremodus: zie hoe je speler zich omhoogwerkt van amateurclubs naar internationale wedstrijden. Ontwikkel je vaardigheden, vergaar nieuwe fans en zet je volledig in om de volgende sterspeler van de cricketwereld te worden. Cricket 24 geeft de speler meer controle over zijn doelen: wil je vroegtijdig pieken, focussen op het testteam, of probeer je de balans tussen beide te vinden en ga je voor eeuwige cricketglorie? - Gloednieuwe fielding: een complete vernieuwing van veldsystemen voor de meest realistische en responsieve veldbesturing ooit in een cricketgame. - Crossplatform: volledige ondersteuning voor crossplatform. Speel op elk platform online tegen je vrienden en 's werelds beste spelers. Creëer en deel zelfgemaakte content op verschillende platforms, waaronder stadions, spelers, teams en meer, met de academie.