Crazy Sports Bundle
‘Super Party Sports: Football’ is een puzzelspel met fysica, boordevol actie en sensatie. Los lastige raadsels op, vecht tegen verschillende soorten vijanden en maak een doelpunt. Ga de uitdaging aan met spelers uit verschillende competities en FC's. Kies je favoriete elftal om je eigen bekerfinale te spelen. ‘Dynamite Fishing – World Games’: Stort je in deze wilde visactie en storm over de zeven zeeën. Vliegvissen is saai! Grijp je wapens en explosieven: we gaan vissen in REDNECKSTIJL! Vergeet idyllische vijvers of schitterende koraalriffen. Dynamite Fishing – World Games voert je naar de beste visstekken in de hele wereld, inclusief een geweldig jungle-avontuur! Kies je favoriete personages en boten, verken de meest gewaagde scenario's en vang zo veel mogelijk vissen.