Copa City
Copa City is de eerste event management-game die puur wordt gedreven door voetbal-DNA. Organiseer, bouw en beheer een onvergetelijke wedstrijddag-ervaring. In 14 dagen tijd moet je rustige straten veranderen in een bruisend voetbalfestival. Bouw fanzones, stippel openbaarvervoersroutes uit voor 50.000 zingende fans en zet beveiliging in om aartsrivalen voor het eerste fluitsignaal gescheiden te houden. Hoor de gelicentieerde fanzangen door de straten galmen, zie de clubkleuren de wijken overnemen en voel de druk van de naderende aftrap. Checklist voor de wedstrijddag: Clubs: Kies uit FC Bayern München, Borussia Dortmund, Arsenal FC, Olympique Marseille, Flamengo, Besiktas JK Stadions: Maracanã – Rio de Janeiro, Olympiastadion – Berlijn, PGE Narodowy – Warschau Jouw taak: Genereer hype, neem personeel aan, open de kassa's, verkoop tickets, bouw de stedelijke infrastructuur op, bereid het stadion voor, stippel de route uit en zie de fanmarsch voorbijtrekken... Je merkt het al – er is genoeg te doen! Heb jij het in je om dit soort evenementen te organiseren? [ Speltypen ] Campagnemodus: Verhaalgedreven scenario's met unieke doelstellingen. Enkele wedstrijd: Organiseer een wedstrijd met hoge inzet volgens jouw eigen regels. Chairman Pass (Sandbox): Onbeperkt budget en totale vrijheid.