Cobalt
Schiet, rol, mep en spring je een weg naar de overwinning in Cobalt, een actieplatformgame van Oxeye Game Studio. Je bent een mysterieuze cyborg die gestrand is op een nog geheimzinnigere planeet. Overleef onze singleplayercampagne of speel met vrienden in allerlei coöp en versus multiplayer speltypes. Het is ontzettend leuk. De game is gelokaliseerd in het Engels, Duits, Frans, Italiaans en Spaans.