Clustertruck
ClusterTruck is een nieuw platformspel over een snelweg! Zet in op behendigheid en acrobatieën tijdens de waanzinnige levels in een game waarin alles gevaarlijk kan zijn, met onvoorspelbare en razendsnelle vrachtwagens! Het wordt nog moeilijker wanneer er gevaren zoals slingerende hamers, lasers en vlammenwerpers bijkomen! Ontgrendel nieuwe functies zoals de enterhaak, het vrachtwagenkanon en tijdcontrole!