Chronos: Before the Ashes
Chronos: Before the Ashes is een sfeervol RPG dat het verhaal vertelt van de levenslange tocht van een held om zijn geboorteland van een groot kwaad te redden. Verken alle hoeken en gaten van een mysterieus labyrint en wordt al gaande wijzer, sterker en machtiger. Maar kijk uit, het labyrint zal het nodige van je vergen... elke keer dat je held sterft, kost hem dat een jaar van zijn leven! Uniek verouderingssysteem: Elke keer dat je held overlijdt, wordt hij één jaar ouder. Je moet je dus aan zijn ouder worden aanpassen naarmate je held zich verder ontwikkelt. Je begint het spel jong en alert en naarmate je ouder wordt, ben je bedachtzamer en wijzer en kun je beter omgaan met tovenarij.