Chroma Zero
Verken een unieke en verbonden wereld. Begrijp haar kwetsbare balans, ontdek haar diepste vragen en vind meer dan alleen antwoorden. Duik in het mysterieuze universum van Chroma Zero gevuld met kleur, energie en beweging. Laat je verwachtingen en intuïtie op de proef stellen. Er zijn geen levels, deze zijn verwerkt in de wereld om je heen, waar alles in een oogwenk kan veranderen. Verkennen en nieuwsgierigheid worden beloond.