Choose Your Adventure Bundle
Deze bundel bevat Heading Out en Techno Banter Over Heading Out Jij, je auto en de weg. Terwijl je door de VS rijdt, val je op. Maar niemand weet waar je eindigt – zelfs jij niet. Over Techno Banter Je bent de uitsmijter van de Green Door-club, waar elke beslissing telt. Wijs de onwaardige feestgangers af met slimme opmerkingen, verken een neonverlichte stad en duik in de Berlijnse ondergrondse techno-scene. De beat pompt – ben je erbij?