Chasm
Welkom bij Chasm, een actie-avonturengame waarin je als een nieuwe rekruut speelt die aan zijn eerste missie voor het Gildische koninkrijk begint. Enthousiast om je als ridder te bewijzen, volg je rare geruchten dat een belangrijke mijn in het rijk is stilgelegd. Wat je ontdekt in het mijnstadje is erger dan je dacht: alle inwoners zijn verdwenen, ontvoerd door bovennatuurlijke wezens die uit de dieptes afkomstig zijn. Gebonden aan eer om het mysterie op te lossen en vrede in het rijk terug te laten keren, begin je aan een episch avontuur, met dodelijke gevechten tegen monsters, het onderzoeken van oude catacomben en kastelen en krachtige nieuwe uitrusting die overal verstopt ligt. Hoewel het verhaal voor alle spelers hetzelfde is, is het traject van je held uniek: iedere ruimte is handgemaakt, maar achter de schermen husselt Chasm deze door elkaar om een unieke wereldkaart te creëren.