Een sfeervolle point-and-click queeste waarin je speelt als een wijze witte kat. Op een dag redde de kunstenaar een kat die in de problemen zat, en ze begonnen samen te leven. Er waren geen tekenen van problemen tot op een dag een kwaadaardige geest de kunstenaar aanviel. Hierna werd de kunstenaar ernstig ziek en nu moet de wijze witte kat zijn vriend helpen en hem van de dood redden. Hiervoor moet je op een gevaarlijke reis gaan in de wereld van geesten en demonen. Niet alles hier is wat het lijkt: om hun ware vorm te zien, moet je een speciaal kattenzicht hebben. Het zal een moeilijk pad zijn, maar geen enkele demon kan je stoppen!