Carrier Deck
Iedereen kan het roer vasthouden als de zee kalm is... Maar kun jij het dek besturen van het nucleair aangedreven supercarrier van de Nimitz-klasse, de USS Ronald Regan (CVN-76)? Carrier Deck is een snel tijdmanagementspel waarin je speelt als de luchtmachtofficier aan boord van een CVN-76 midden in een actieve oorlog. Alleen jij bent verantwoordelijk voor alle aspecten van de operaties met de vliegtuigen op het schip en je moet snel werken om ervoor te zorgen dat alles op tijd gebeurt voor de grootste kans op oorlogssucces. Laad de juiste vliegtuigen en helikopters en maak ze klaar voor de vereiste militaire missies. Beheer zowel het lanceren als het landen van de vliegtuigen en voorkom crashes die zich over het hele dek kunnen verspreiden en meerdere vliegtuigen en het schip kunnen beschadigen. In Carrier Deck bestuur je een duizelingwekkend aantal vliegtuigen, waaronder de F18 Hornet en Super Hornet, Chinook en S3 Viking, in een campagne die de oceanen over de hele wereld bestrijkt. Test je vaardigheden in een volledig spectrum van operaties over de hele wereld in de uitgebreide campagnemodus, of probeer de Skirmish-modus voor een snelle uitdaging. KENMERKEN 1. Volledig beheer van het vliegdek inclusief, verplaatsen, tanken en bewapenen van vliegtuigen 2. Vliegtuigonderhoud en beheer van het hangardek 3. Selecteren en lanceren van zoekmissies om vijandelijke lucht-, oppervlakte- en onderzeebootdreigingen op te sporen 4. Het kiezen en lanceren van onderscheppingsmissies 5. Inzet van Special Forces en amfibische operaties. 6. Grondaanvallen en close air support missies 7. Ontvangen en verzenden van vrachtmissies 8. Volledige reeks vliegtuigen en helikopters aan boord, van gevechtsvliegtuigen tot vliegtuigen voor vroegtijdige waarschuwing en opsporing.