Car Vouchers (4)
Koop een bundel van 4 vouchers Forza Horizon 5 autovouchers kunnen worden gebruikt om elke auto te verkrijgen die beschikbaar is in de autoshow om je te helpen je droomgarage te bouwen! Hiermee kun je je Forza Horizon 5-ervaring personaliseren en de auto's die je wilt in je eigen tempo verzamelen. Auto's verkregen met autovouchers kunnen niet worden overgedragen. Vouchers kunnen alleen worden ingewisseld voor autoshow-auto's, niet voor beloningsauto's voor de festival-afspeellijst of auto's in autopacks.