Car Dealer Simulator
Maak je droom van het verkopen van tweedehands auto’s waar! In Car Dealer Simulator leer je de ins en outs van het runnen van een bedrijf van de eigenaardige eigenaar, Little Sam. Hij is niet zo goed in orde houden, dus jouw taak is: goedkoop kopen, opknappen en duur verkopen. Naarmate je je eerste uitdagingen onder de knie krijgt, krijg je de kans om het bedrijf over te nemen en… Alles zal in jouw handen liggen! Bouw een bedrijf dat de autowensen van je klanten vervult. Van betaalbare auto’s tot topklasse wagens, grijp kansen, huur de besten in, lever uitstekende service en maximaliseer je winst. Laat je bedrijf dag na dag groeien. Onderhandelingen De sleutel tot hoge winst ligt in het onderhandelen bij het kopen van oude auto’s. Zoek naar goede deals en blijf tijdens het afdingen op prijs stevig en professioneel. Autotransport Niet alle gekochte auto’s zijn rijklaar, dus je moet ze vervoeren met een van de twee soorten takelwagens. Reparaties Elke auto heeft diagnose en voorbereiding nodig voordat hij verkocht kan worden. Mechanische reparaties, carrosserie, lakwerk en kleine opknapbeurten verhogen de verkoopprijs aanzienlijk. Autopreparatie Het presenteren van een auto aan een klant vereist een paar trucs. Wassen, goede foto’s en een aantrekkelijke advertentie zijn je bondgenoten. Benadruk de sterke punten van de auto in je advertentie, maar onthoud – elke auto heeft verborgen gebreken. Klanten kopen met hun ogen, dus gebruik de glans van de lak, een volle tank en kwalitatieve foto’s in je voordeel. Bedrijfsontwikkeling Je winst stelt je in staat om je bedrijf voortdurend te laten groeien. Upgrade gereedschap, reparatiezones en je klantenservicekantoor. Huur werknemers in om de efficiëntie te verhogen. Beheer je financiën verstandig en behoud de reputatie van je bedrijf. Maar blijf waakzaam – concurrentie en zelfs je “behulpzame buren” rusten nooit. Bescherm wat je met zoveel inzet hebt opgebouwd tegen mogelijke bedreigingen.