CAPTURED
“BioShock ontmoet Resident Evil in nieuw Xbox-spel” Gaming Bible Verken een procedureel gegenereerde gang die oneindig lang doorgaat en barst van de bizarre fenomenen en constant veranderende kamers Je zit vast in een oneindige lus. Als je het huis verlaat, kom je gewoon weer in dezelfde gang terecht. Kamer na kamer dwaal je rond in volledige duisternis. Het huis dat ooit zo vertrouwd aanvoelde, is nu volledig onherkenbaar. CAPTURED is een analoge horrorgame waarin je afwijkende verschijnsels vastlegt met je camera om te ontsnappen uit een schier oneindig lange gang in je eigen huis. Onderzoek mysterieuze fenomenen, overleef angstaanjagende entiteiten en bereik het einde van de gang! Doorbreek de lus door je geheugen goed in te zetten. Gebruik de camera om in te zoomen op verdachte veranderingen en selecteer het type afwijking. Als je ongebruikelijke fenomenen in een lus mist of niet goed identificeert, wordt het geheugen van je camera gewist. Leg 13 afwijkingen correct vast om te kunnen ontsnappen. Pas op voor onwelkome gasten. Stil blijven is een goede tactiek, maar als je te lang binnen een lus blijft, kun je je locatie prijsgeven. Gebruik je zaklamp, camera en de deuren op strategische wijze om de unieke mechanieken van elke entiteit te overleven. Duik in een nostalgische ervaring met een look uit de late jaren 90 met een kenmerkend bewegingssysteem, realistische graphics, een minimalistische gebruikersinterface en een ijzingwekkende sfeer. KENMERKEN Ervaar totale afzondering en het angstaanjagende gevoel dat je gevangen zit in een lus binnen je eigen huis in de jaren 90. Verken een procedureel gegenereerde gang met een ijzingwekkende sfeer. Gebruik je camera om in te zoomen op verdachte veranderingen en ze vast te leggen. Identificeer en sorteer de gevonden afwijkingen in categorieën als voorwerpen, elektronica, bliksem, water, ontbrekende kamers en verwrongen kamers. Overleef confrontaties met drie monsters, elk met hun eigen unieke kenmerken en mechanieken. Laat je meeslepen door een analoge horrorervaring met realistische graphics, een jaren 90 VHS-uiterlijk, een dynamisch camerasysteem en beklemmende zaklampbewegingen.