Candylands Journey
Er is problemen op de Magische Universiteit! Het hart van de magie is gestolen door Gebakheksen. Ga op reis naar hun schuilplaats om het Magische Kristal terug te brengen en de heksen te straffen. Verken 15 kleurrijke locaties, zoek naar verloren puzzelstukken om de weg naar de laatste baas te openen. Trek door groene weiden, donkere grotten, diepe rivieren en oceanen, mysterieuze kastelen, ruïnes, eilanden en andere kleurrijke locaties. Verzamel juwelenfragmenten om unieke soorten magie te kopen. Verzamel alle elementen en oproepingen. Ontdek alle geheimen, vernietig alle gebaktaarns en los alle raadsels op. Dit alles zal je helpen om te winnen en de Magische Universiteit te redden!