Candleman Definitive Edition
Drie nieuwe hoofdstukken brengen het verhaal tot zijn diepzinnig finale. Nogmaals maakt de kleine kaars een reis door de donkerste diepten. Zal hij zijn weg vinden naar het verlichtende licht?