Bye Sweet Carole
Bye, Sweet Carole is een verhalende horrorgame geïnspireerd op de beste animatiefilms en gemaakt door Chris Darril van de Remothered-serie. Volg het laatstbekende spoor van Carole Simmons en ontdek wat er aan de hand is in het griezelige Bunny Hall In het begin van de jaren 1900, een tijdperk dat gekenmerkt wordt door de opkomst van de vrouwenrechtenbeweging in Groot-Brittannië, belandt de jonge Lana Benton in het weeshuis Bunny Hall. Haar beste vriendin is verdwenen en alleen Lana vermoedt dat ze niet zomaar is weggelopen. Als Lana geheime brieven tussen Carole en een mysterieuze 'Franse' figuur ontdekt, kan ze niet anders dan dieper graven. Tijdens haar onderzoek balanceert ze op het randje tussen de harde realiteit van de sterfelijke wereld en het fantastische maar vervallen koninkrijk Corolla. In deze wereld, onder invloed van de gemene Mr. Kyn, de onverschillige uil Velenia en de hebzuchtige teerhazen, lijkt het einde onafwendbaar. Belangrijkste kenmerken: 🐰Ga op een angstaanjagende reis door een duister verhaal dat zich afspeelt in het sobere Bunny Hall en de betoverende wereld van Corolla. 🐰Kom terecht in een met de hand getekend universum dat tot leven komt dankzij cinematografische technieken geïnspireerd op de beste animatiefilms. 🐰Verander in een konijn en gebruik je verschillende vormen om de dodelijke uitdagingen te overleven. 🐰Ontmoet tal van levendige personages, van je trouwe vriend Mr. Baesie tot de boosaardige uil Velenia en de angstaanjagende Mr. Kyn met zijn hordes verdorven konijnen. Door twee schijnbaar onverenigbare genres te combineren ontstaat een unieke reis: een traditioneel animatiesprookje geworteld in de klassieke traditie van tekenfilmprinsessen, en een survival-horror met old-school platformelementen.