Bus Bound - Deluxe Edition
De Deluxe Edition van Bus Bound bevat de basisgame, een extra ontgrendelde bus, (de Horizon Speed 40ft, een retrobus van lang gelee,) en een extra pakket met 3 retro-skins! Daarbij krijgen eigenaars van de Deluxe Edition ook nog een Bus Pass, waarmee spelers als eerste toegang hebben tot drie contentuitbreidingen zodra die beschikbaar komen! (Verwacht in 2026)