Bubsy 4D
Ga met Bubsy mee op een nieuw, intergalactisch platformavontuur! Ja, wij konden het ook niet geloven. De beruchtste, grappigste bobcat ter wereld is terug in 3D met nieuwe uitdagingen, nieuwe moves en nog meer persoonlijkheid – in de ruimte! Ren, spring, glijd en rol over buitenaardse planeten, vecht tegen robotschapen en verzamel tonnen en tonnen garen. Wat kan er misgaan? Bubsy's oude vijanden, de op wol beluste Woolies, hebben alle schapen van de aarde gestolen. Ach, dat is niet Bubsy's probleem. Totdat de schapen hun ontvoerders omverwerpen en terugkeren als dodelijke BaaBots, versterkt door Woolie-technologie, vastbesloten om Bubsy's meest waardevolle bezit te stelen: het Gulden Vlies. Met de hulp van zijn bonte gezelschap van bekenden moet Bubsy door de ruimte reizen om de BaaBots te verslaan en het Gulden Vlies terug te halen. Gelukkig heeft hij een aantal nieuwe vaardigheden verworven om door de uitgestrekte, ambachtelijke levels te navigeren. Bubsy kan springen, glijden, zich aan muren omhoog klauwen en op vijanden springen. Hij kan zich ook opblazen tot een nieuwe haarbalvorm om met razende snelheid te rollen. Het team van Fabraz heeft deze expressieve nieuwe moveset ontwikkeld voor zowel beginners als speedrun-liefhebbers. Als je Bubsy's geweldige nieuwe moves eenmaal onder de knie hebt, kun je je vaardigheden laten zien door je beste leveltijden te uploaden naar de online ranglijsten, zodat andere spelers tegen je kunnen racen!