Blackwind
Blackwind is een topdown scifi-actiespel waarin je een tiener speelt die in een prototype van een gevechtspak een alieninvasie moet zien te overleven. Neem het op tegen vijanden, schakel ze een voor een uit en vecht terug om een planetaire invasie te stoppen. Wanneer het ruimteschip Pandora wordt neergeschoten, komt James Hawkins vast te zitten in een militair Battle Frame-pantserprototype terwijl hij richting Medusa-42 stort. De Raknos-horden teisteren ondertussen de planeet en laten elke menselijke mijnkolonie in puin achter, dus James heeft niet lang de tijd om uit te zoeken hoe het pantser werkt als hij zijn gevaarlijke omgeving wil overleven en zijn vermiste vader wil vinden. Maar James is niet alleen op zijn missie – er zit een onverwachte bondgenoot verscholen in zijn Battle Frame… - Kies je speelstijl: strijd in mêléegevechten, schiet er wild op los, lanceer raketten op vijanden of gebruik speciale pantserkrachten om confrontaties te overleven. - Vermorzel je tegenstanders met brute moves. - Verbeter je Battle Frame met nieuwe krachten en breid je vaardigheden uit. - Gebruik de Battle Frame-drone om je gevechts- en verkenningsmogelijkheden uit te breiden in de solocampagne. - Lokale co-opmodus: de Battle Frame en de drone kunnen door twee spelers worden bestuurd.