Bish Bash Bots
Bish Bash Bots is een unieke combinatie van ontspannen torenverdedigingsstrategie en complete vechtactie. Werk samen in co-op (lokaal of online) of red de wereld in je eentje. In deze cartoonachtige visie van de verre toekomst zijn robots niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Maar alles verandert wanneer de bots, schijnbaar zonder reden, defect raken en 's werelds technologie willen bemachtigen. In deze chaos neemt een allegaartje van onwaarschijnlijke helden zich voor de mensheid te redden. Bewapend met hun respectievelijke vaardigheden, beginnen onze helden aan een groot avontuur om de robots te herstellen en de wereld te redden. Bouw upgradebare geschuttorens, speel nieuwe items vrij en versla bots met enorme hamers. Reis over de wereld door bruisende en kleurrijke biomen. Denk strategisch om je te verdedigen tegen horden robots en de mensheid te redden! > Dynamische vijanden Dynamische navigatie van grote horden bots: ze worden geduwd, geschoven en rondgemept door spelers en geschuttorens. > Strategie vs knokken Een unieke combinatie van ontspannen torenverdedigingsstrategie en complete vechtactie. Zwaai met enorme hamers, ren en spring door bruisende niveaus en bedenk hoe je de geschuttorens het beste kunt inzetten tegen de inkomende golven bots. > Speel met vrienden of alleen Het ontwerp biedt vermaak zowel in de co-op voor meerdere spelers als solo. Speel online of lokaal met maximaal 4 spelers. Of speel met zowel spelers online als lokaal. > Verschillende niveaus Reis rond de futuristische wereld door 32 bruisende en gevarieerde niveaus. Ga unieke uitdagingen aan in 8 biomen: van de vulkaan die je geschuttorens oververhit tot de jungle, waar de muterende planten de spelers vastgrijpen. > Speel nieuwe technologie vrij Voeg nieuwe geschuttorens en items toe aan je verzameling naarmate je vordert in de wereld. Gebruik ze om het op te nemen tegen de verschillende unieke robots. Voltooi uitdagingen om nieuwe cosmetica vrij te spelen. > Nooit een saai moment Spelers zijn altijd in actie en hoeven niet te wachten op evenementen om te eindigen. Bouw en upgrade geschuttorens, verzamel schroot, versla bots en gebruik unieke bijzondere geschuttorens in je strijd om de wereld te redden.